ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2024-2025 θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 9.00

Μετά τον αγιασμό οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν, εκτός από τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού, που θα παραλάβουν τα βιβλία τους και οι γονείς τους θα έχουν μια μικρή ενημέρωση από την εκπαιδευτικό της τάξης.

Την Πέμπτη και την Παρασκευή θα λειτουργήσει το πρωινό πρόγραμμα του σχολείου από 8.15 έως 13.15 και ένα τμήμα του Ολοήμερου με μαθητές/τριες των Α΄και Β΄ τάξεων , μέχρι τις 16.00

Καλή, δημιουργική και ασφαλή σχολική χρονιά !!!

10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ 29/2/2024

(τ/φ: 210 5445175 -2131300642e-mail: mail@10dim-aigal.att.sch.gr)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ (ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025)

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνονται καθημερινά από 8:30 -10:00 

και ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με το σχολείο για προγραμματισμό ραντεβού.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την εγγραφή απαιτείται η ταυτόχρονη παρουσία και των δύο γονέων/κηδεμόνων, οι οποίοι θα υπογράψουν τη σχετική «Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση Εγγραφής». Σε περίπτωση που ένας από τους δύο γονείς/κηδεμόνες αδυνατεί να παραστεί στο προγραμματισμένο ραντεβού της εγγραφής, μπορεί να εξουσιοδοτήσει τον άλλο γονέα/κηδεμόνα, κατεβάζοντας το σχετικό έντυπο από το gov.gr ή συμπληρώνοντας έντυπο εξουσιοδότησης με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από Κ. Ε. Π.).

Οι μαθητές που θα εγγραφούν στην Α΄ τάξη θα πρέπει:

α) να έχουν γεννηθεί από 1-1-2018 έως 31-12-2018

β) να κατοικούν στην περιοχή που περικλείεται από τα όρια:

Θηβών-Ζαϊμη-Δημοσθένους-Ιερολοχιτών-Αισχύλου-Δημοκρατίας-Κυλλήνης-Εθνικής Αντιστάσεως.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • Αποδεικτικό στοιχείο της διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή (π. χ. λογαριασμός ΔΕΗ, μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας κ. ά.)
  • Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου
  • Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α. Δ. Υ. Μ.), το οποίο θα παραληφθεί από το Νηπιαγωγείο και θα συμπληρωθεί από παιδίατρο. Το Α. Δ. Υ. Μ. είναι προτιμότερο να προσκομισθεί στο σχολείο από 15/06/2024 και το αργότερο μέχρι την έναρξη των μαθημάτων του σχολικού έτους 2024 – 2025.
  • Το Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας θα αναζητηθεί από το σχολείο μας μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος MySchool του ΥΠΠΑΙΘ, με βάση τα στοιχεία που αναφέρει ο γονέας/κηδεμόνας στην «Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση».

Από τη Δ/νση του Σχολείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς2023-2024 θα γίνει την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 8.30

Μετά τον αγιασμό οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν, εκτός από τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού.

Από την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας θα λειτουργήσει το πρωινό πρόγραμμα του σχολείου από 8.15 έως 13.15 και ένα τμήμα του Ολοήμερου με μαθητές/τριες των Α΄και Β΄ τάξεων , μέχρι τις 16.00

Υπενθυμίζουμε ότι την Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023 τα σχολεία θα είναι κλειστά λόγω της εορτής του πολιούχου της πόλης μας .

Καλή, δημιουργική και ασφαλή σχολική χρονιά !!!


Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας σας ενημερώνει ότι την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 θα πραγματοποιηθεί εορταστική εκδήλωση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ τάξης, το πρώτο διδακτικό δίωρο. Τα παιδιά θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8:15 και θα αποχωρήσουν στις 9:40. Την ημέρα αυτή δε θα πραγματοποιηθούν άλλα μαθήματα. Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσουν.

Τέλος, σας υπενθυμίζουμε ότι οι εθνικές εορτές αποτελούν μέρος του σχολικού προγράμματος. Η παρουσία και η συμμετοχή των παιδιών σε αυτές είναι αναγκαία για την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και την καλλιέργειά τους.

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2023-24

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

10ο 12/θέσιο Δημοτικό

Σχολείο Αιγάλεω

Διεύθυνση A'/θμιας

Εκπ/σης Γ΄ Αθήνας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Έδρα του Σχολείου (διεύθυνση)

Θηβών 341, Αιγάλεω

Τηλέφωνα

210 5445175

210 5440815

213130301535

e-mail

mail@10dim-aigal.att.sch

Ιστοσελίδα

https://10o-demotiko-scholeio-aigaleo-kostas-barnales3.cms.webnode.gr/

Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας

  • Κόκκα Ευτυχία

Υποδιευθύντρια

  • Κανελλοπούλου Μαρία

Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

  • Χαραλαμποπούλου Κλάψη Αντωνία


10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (Ε. Κ. Λ.)

Εισαγωγή

Σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 13423/ΓΔ4 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα: «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Β΄ 491/09.02.2021 της Ε. τ. Κ., «Με τον όρο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στον δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας». Ο Ε. Κ. Λ. αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για τα μέλη της σχολικής κοινότητας και, ταυτόχρονα, ένα είδος συμβολαίου, που ρυθμίζει τις μεταξύ τους σχέσεις, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, με απώτερο σκοπό την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου προς όφελος όλων και, κυρίως, των μαθητών/-τριών.

ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

7.00-7.15: Υποδοχή μαθητών Πρωινής Ζώνης

7.15-8.00 Προαιρετική Πρωινή Ζώνη

8.00-8.15: Υποδοχή μαθητών

8.15-9.40: 1η και 2η διδακτική ώρα

9.40-10.00: Διάλειμμα

10.00-11.30: 3η και 4η διδακτική ώρα

11.30-11.45: Διάλειμμα

11.45-12.25: 5η διδακτική ώρα

12.25-12.35 : Διάλειμμα

12.35-13.15 : 6η διδακτική ώρα

ΟΛΟΗΜΕΡΟ

13.15-13.20: Μετάβαση μαθητών του Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης

13.20-14.00: 1η ώρα Σίτιση

14.00-14.15: Διάλειμμα

14.15-15.00: 2η ώρα

15.00-15.15: Διάλειμμα

15.15-16.00: 3η ώρα

Προσέλευση – παραμονή στο σχολείο και αποχώρηση από αυτό. Πρωινή προσευχή

Η προσέλευση των μαθητών/-τριών στο σχολείο γίνεται από τις 08.00΄ έως τις 08.15΄ το αργότερο.

Οι συνοδοί παραδίδουν τα παιδιά στους/στις εφημερεύοντες/-ουσες εκπαιδευτικούς και αποχωρούν από το σχολείο, εκτός εάν υπάρχει ειδικός λόγος συνεργασίας με τη διεύθυνση ή εκπαιδευτικό.

Η συστηματικά και αδικαιολόγητα καθυστερημένη προσέλευση όχι μόνο απαγορεύεται από την κείμενη νομοθεσία, αλλά και δεν ενδείκνυται για λόγους παιδαγωγικούς. Σε περίπτωση αιτιολογημένης καθυστέρησης οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να φέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο κατά τη διάρκεια του α΄ διαλείμματος 9.40-10.00.

Ετερόδοξοι ή αλλόθρησκοι μαθητές και μαθήτριες δεν συμμετέχουν στην πρωινή προσευχή. Οφείλουν, όμως, να παρευρίσκονται μαζί με το τμήμα τους, τηρώντας ησυχία και επιτρέποντας στους άλλους να προσευχηθούν.

Οι μαθητές/-τριες αποχωρούν από το σχολείο στο τέλος του διδακτικού ωραρίου (13.15΄, 15.00΄ ή 16.00΄). Η έγκαιρη παραλαβή των παιδιών από τους συνοδούς τους κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Πρόωρη αποχώρηση μαθητή/-τριας σε περίπτωση ανάγκης (π.χ. ασθένεια), κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, επιτρέπεται μόνο με συνοδεία ενηλίκου και ύστερα από σχετική άδεια της διεύθυνσης του σχολείου. Θα υπογράφεται από τον/την συνοδό σχετικό έγγραφο στην πύλη του σχολείου όπου και θα παραλαμβάνει τον/την μαθητή/μαθήτρια.

Διάλειμμα

Το διάλειμμα είναι ο κατεξοχήν χρόνος για ξεκούραση από το μάθημα και για ικανοποίηση σωματικών αναγκών (φαγητό – WC). Επιπλέον, είναι και χρόνος παιχνιδιού και ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων. Για τους σκοπούς αυτούς, αλλά και για λόγους ασφάλειας, όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες οφείλουν να παρευρίσκονται στο προαύλιο κατά τις ώρες των διαλειμμάτων και να μην κυκλοφορούν στις αίθουσες, στις σκάλες και στους διαδρόμους του σχολείου.

Εάν τα παιδιά αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα (υγείας, σχέσεων με τους συμμαθητές/-τριές τους κ. ά.) κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, πρέπει οπωσδήποτε να το αναφέρουν στους/στις εφημερεύοντες/εφημερεύουσες εκπαιδευτικούς και εκείνοι θα αποφασίσουν για τα περαιτέρω.

Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων , παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες να μην βρίσκονται στα κάγκελα που περιβάλλουν το σχολείο. Ο χώρος επιτηρείται καθημερινά από 3 εκπαιδευτικούς. Οι εφημερεύοντες/ουσες εκπαιδευτικοί επιτελούν επαρκώς το έργο της επιτήρησης των παιδιών, ενώ η παρουσία τρίτων προσώπων μπορεί να δυσκολέψει το έργο τους.

Κυλικείο

Το Υπουργείο Υγείας ορίζει με υγειονομικές διατάξεις τα προϊόντα που μπορούν διατίθενται στα σχολικά κυλικεία, με στόχο την προστασία κα την προαγωγή της υγείας των μαθητών/τριών και τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος σε θέματα υγιεινής διατροφής. Οι μαθητές/τριες επισκέπτονται το κυλικείο μόνο στα διαλείμματα.

Συμπεριφορά μαθητών/-τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος

Το σχολείο, μέσα από τη διδασκαλία, τις δραστηριότητες και την καθημερινή του πρακτική, οφείλει να εμφυσήσει στους μαθητές τις αρχές της δημοκρατικής συμπεριφοράς (σεβασμός της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του άλλου, επίλυση διαφορών χωρίς βία, αλλά με διάλογο και επιχειρήματα, ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών/-τριών στη σχολική ζωή, σεβασμός της διαφορετικότητας και της σχολικής περιουσίας). Πολύτιμος αρωγός του σχολείου σε αυτή του την προσπάθεια είναι η συνεργασία με την οικογένεια και η τήρηση κοινής γραμμής και από τις δύο πλευρές.

Κάθε περίπτωση εμφάνισης σχολικού παραπτώματος εκ μέρους των μαθητών/-τριών αντιμετωπίζεται εξατομικευμένα και ελέγχονται: α) ο βαθμός, η συχνότητα και οι συνέπειες της πράξης, β) τα κίνητρα του μαθητή που υπέπεσε σε παράπτωμα και ο βαθμός μεταμέλειάς του. Αυτό, ασφαλώς, δεν σημαίνει ότι το σχολείο είναι δυνατό ή σωστό να μετατρέπεται σε δικαστήριο. Ακόμη και η επιβολή «συνεπειών» γίνεται με αυστηρά και μόνο παιδαγωγικά κριτήρια και με σκοπό να οδηγηθεί το παιδί σε απόλυτη κατανόηση του σφάλματός του και σε συνειδητή προσπάθεια αποφυγής της επανάληψής του. Το σχολείο ενημερώνει την οικογένεια του/της μαθητή/-τριας, συνεργάζεται μαζί της και παρέχει οδηγίες για τον εκ μέρους της χειρισμό του θέματος.

Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού (bullying)

Το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού έχει αρνητικές συνέπειες τόσο στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού όσο και στην επίδοσή του στα μαθήματα. Είναι ένα φαινόμενο που καμία θέση δεν πρέπει να έχει στο σχολείο μας, όπως και σε κανένα σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο, ανεξάρτητα από τη μορφή με την οποία παρουσιάζεται (σωματική βία, λεκτική βία, κοινωνική απομόνωση).

Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας είναι άκρως απαραίτητη για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Το πρώτο ζητούμενο είναι η πρόληψη και, για το σκοπό αυτό, τόσο σε επίπεδο σχολείου όσο και σε επίπεδο τάξης καταβάλλονται προσπάθειες μέσα από μαθήματα και δραστηριότητες, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να ενστερνιστούν αρχές και αξίες (αμοιβαίος σεβασμός, αποδοχή της διαφορετικότητας κ. ά.), που θα αποτρέψουν την εμφάνιση του φαινομένου.

Θα πρέπει, ωστόσο, να καταστεί σαφές σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας ότι οποιαδήποτε φιλονικία, ακόμη και σύγκρουση των παιδιών, δεν θα πρέπει εύκολα και αβασάνιστα να χαρακτηρίζεται ως bullying, δεδομένου ότι αυτό έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (επαναλαμβανόμενες, σκόπιμες και συχνές επιθέσεις του «θύτη» ή των «θυτών» στο ίδιο πάντα αδύναμο «θύμα»).

Σχολικές Εκδηλώσεις – Δραστηριότητες

Το σχολείο διοργανώνει εκδηλώσεις, πραγματοποιεί δραστηριότητες και συμμετέχει σε καινοτόμα σχολικά προγράμματα, με γνώμονα το ηλικιακό επίπεδο των μαθητών/-τριών, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικές επισκέψεις με σκοπό ψυχαγωγικό, πολιτιστικό και κυρίως εκπαιδευτικό, μετά από γονική συναίνεση.

Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας – Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

Η αγαστή συνεργασία του σχολείου με τις οικογένειες των μαθητών/-τριών, με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων και με άλλους φορείς – ασφαλώς στο πλαίσιο των διακριτών θεσμικών τους ρόλων - είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για την εκπλήρωση της παιδαγωγικής του αποστολής. Οι ειλικρινείς και βασισμένες σε αμοιβαία εκτίμηση σχέσεις μεταξύ των ενηλίκων δημιουργούν ένα κλίμα πολιτισμού, το οποίο γίνεται αντιληπτό από τα παιδιά και λειτουργεί ως παράδειγμα προς μίμηση στη διαμόρφωση των μεταξύ τους σχέσεων. Για το λόγο αυτό, όποιο πρόβλημα δημιουργείται τίθεται προς συζήτηση και αντιμετωπίζεται στη βάση της κατανόησης, της συνεργασίας και της καλής πίστης.

Ποιότητα του σχολικού χώρου

Μία από τις βασικές επιδιώξεις του σχολείου μας είναι η καλλιέργεια στα παιδιά της αίσθησης της ευθύνης σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου (καθαροί και συντηρημένοι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι, σεβασμός της σχολικής περιουσίας). Με συντονισμένες προσπάθειες σχολείου και οικογένειας, θα πρέπει να περάσει στα παιδιά η αντίληψη ότι οποιαδήποτε σκόπιμη φθορά των χώρων ή της περιουσίας του σχολείου, άρα και κάθε δημόσιου αγαθού, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μη αποδεκτή συμπεριφορά, η οποία δεν μπορεί παρά να έχει συνέπειες για τον υπαίτιο.

Υποχρεώσεις του σχολείου προς την οικογένεια

Το σχολείο ενημερώνει άμεσα την οικογένεια (είτε μέσω τηλεφώνου είτε με αποστολή e-mail) για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετίζεται με την επίδοση ή την αγωγή του παιδιού της. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά και όποτε άλλοτε κριθεί σκόπιμο, πραγματοποιούνται ομαδικές ή ατομικές συναντήσεις ενημέρωσης και συνεργασίας των εκπαιδευτικών του σχολείου με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/-τριών. Βάσει προγράμματος ορίζεται η ημέρα και η ώρα, κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων είναι διαθέσιμοι για τηλεφωνική ή δια ζώσης επικοινωνία με τους γονείς/κηδεμόνες. Σε κάθε περίπτωση, το τηλέφωνο του σχολείου είναι πάντα διαθέσιμο για οποιοδήποτε έκτακτο θέμα προκύψει, το οποίο χρειάζεται άμεση αντιμετώπιση.

Το σχολείο (είτε μέσω εντύπου είτε με αποστολή e-mail) οφείλει να ενημερώνει εγκαίρως τους γονείς για έκτακτα θέματα προγραμματισμού ή για γενικότερα θέματα που τους αφορούν και για τα οποία απαιτούνται οι ενέργειές τους ή η συναίνεσή τους.

Υποχρεώσεις της οικογένειας προς το σχολείο – Επισημάνσεις

Η οικογένεια κάθε μαθητή/-τριας του σχολείου υποχρεούται να:

α) μεριμνά για τη συστηματική παρακολούθηση του σχολικού προγράμματος από το παιδί της

β) γνωστοποιεί στο σχολείο κάθε στοιχείο που αφορά στη σωματική ή στην ψυχική υγεία του παιδιού

γ) τονίζει στο παιδί της τη σημασία της προσεκτικής και κόσμιας συμπεριφοράς στο χώρο του σχολείου τόσο στις σχέσεις του με τους άλλους (συμμαθητές/-τριες, εκπαιδευτικούς, λοιπό προσωπικό του σχολείου) όσο και σε θέματα προστασίας και καθαριότητας των σχολικών χώρων και αντικειμένων, αλλά και σε θέματα ατομικής υγιεινής

δ) φροντίζει ο/η μαθητής/μαθήτρια να παραμένει στο σπίτι όταν παρουσιάζει συμπτώματα ασθένειας (όπως βήχας, πυρετός, εμετός κ.ά) , ώστε να προστατευτεί τόσο η υγεία του ίδιου του/της μαθητή/τριας όσο και των υπόλοιπων μελών της σχολικής κοινότητας

ε) φροντίζει να μην φέρουν οι μαθητές στο σχολείο αντικείμενα αξίας

στ) φροντίζει για την κατάλληλη και άνετη ενδυμασία των παιδιών στο σχολείο, ενώ αποφεύγει να τα εφοδιάζει με αντικείμενα πολύτιμα ή που θα μπορούσαν να θεωρηθούν επικίνδυνα

ζ) συμμετέχει στις συναντήσεις ενημέρωσης και συνεργασίας, που ορίζονται από τη διεύθυνση ή το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου

η) διαβάζει τις ανακοινώσεις του σχολείου (έντυπες ή ηλεκτρονικές) και ενημερώνει τη διεύθυνση του σχολείου σε κάθε αλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο σταθερό ή κινητό, e-mail)

θ) ενημερώνει το σχολείο για κάθε αλλαγή σε θέματα κηδεμονίας του παιδιού.

Επιπλέον, επισημαίνονται και τα εξής προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία:

α) Κανένας ενήλικος ή ανήλικος δεν δικαιούται να παρευρίσκεται στο κτήριο ή στο προαύλιο του σχολείου κατά τις ώρες λειτουργίας του, χωρίς να έχει συγκεκριμένη εργασία και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και λήψη άδειας από τη Διεύθυνση του σχολείου.

β) Κανένας ενήλικος δεν δικαιούται να επιπλήττει, τιμωρεί ή νουθετεί άλλο παιδί, εκτός της οικογένειάς του, στο χώρο του σχολείου. Για τη διευθέτηση οποιουδήποτε θέματος προκύπτει, θα πρέπει να ενημερώνονται η διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.

γ) Απαγορεύεται η χρήση κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών επεξεργασίας και αναπαραγωγής εικόνας και ήχου από τους μαθητές και τις μαθήτριες, ακόμη και τις ημέρες των διδακτικών επισκέψεων. Κάθε περίπτωση ανάγκης επικοινωνίας των παιδιών με τις οικογένειές τους αντιμετωπίζεται με φροντίδα του σχολείου.

δ) Απαγορεύεται η φωτογράφιση ή η βιντεοσκόπηση μαθητών/μαθητριών χωρίς την απαραίτητη έγκριση ή γονική συναίνεση.

Γενική αρχή του σχολείου μας είναι ότι κάθε πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί, αρκεί να υπάρχει κατανόηση μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και διάθεση για συνεννόηση και συνεργασία, προς όφελος πάντα των παιδιών μας.

15 Σεπτεμβρίου 2023

Η Διευθύντρια

Κόκκα Ευτυχία

Εγκρίνεται

Σύμβουλος Εκπαίδευσης (οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου)

……………………………………………

Ημερομηνία: ……………………………………………

Διευθυντής Εκπαίδευσης.

……………………………………………

Ημερομηνία: …………………………………………

© 2024 Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε